גבעתיים

MOOC – "ילדי הרנסנס" בגבעתיים

במסגרת הקורס המורים נפגשו עם מומחים בתחומי ה-storytelling, גיימיפיקציה, הנגשת מדע להמונים ועוד' ובסופו אף יכינו MOOC מקורי בתחום החשמל.
ורד כהן ברזילי יזמת ומובילת הפרויקט: "התרגשתי לראות את החיבור הפורה והמפרה בין מורי ברנר כמו גם היצירתיות, הרצינות והתוצרים המקצועיים. בית ספר ברנר בניהולה של רונית גרייף אירח גם שניים ממפגשי הקורס במתחם היזמות והתקשורת הייחודיים והוכיח שהוא בית ספר מוביל בפדגוגיה חדשנית לצד טיפוח סולידריות יוצאת דופן בין המורים והילדים. אני מאמינה שתלמידי בית הספר יזכו לשיעורים חדשניים ומהנים יותר בשנה הבאה".
אירית אהרונסון, ראש מנהל החינוך בגבעתיים: "אנו מכניסים אין ספור תכניות העשרה למורים, בכדי לגייס כל מורה, על פי שיטתו ונטיית ליבו, לקידום למידה משמעותי וייחודית. אני מודה לורד כהן – ברזילי, על הפרוייקט המרתק ובטוחה שנמשיך לשתף פעולה בפרוייקטים משותפים רבים גם בהמשך".

צילום אילוסטרציה" גטי אימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות