Uncategorized

הופעות חיות למרגלות בניין העירייה

בשבוע השלישי (18.8.18) תגיע קרן פלס במסגרת בימת מפעל הפיס. פלס היא זמרת כותבת ומלחינה מהשורה הראשונה, מהיוצרות הגדולות והבולטות של הדור האחרון שזכתה בכל תואר אפשרי במוזיקה הישראלית. פלס תבצע שירים שכתבה לעצמה ולאחרים, כמו:" פז'ו 92", "מבול", "רצה הביתה", "לייק וואנקה", "איתי"," ואת" ועוד. לפני כן תתקיים שירה בציבור עם רבקה בר.
ולבסוף, בשבוע האחרון (25.8.18) תגיע לראשון לציון מי שלוהקה לתפקיד הראשי במחזמר "שיקגו" בברודווי- שירי מימון. בעוד מתבשל לו אלבום חדש, מימון משיקה מופע סולו עם כל הלהיטים. לפני כן תתקיים שירה בציבור עם אילנה כץ.
כל ההופעות פתוחות לציבור בחינם. ההופעות ברחבת העירייה הן מסורת קבועה בחודש אוגוסט המצטרפות לשלל האירועים התרבותיים והחינמיים שמציעה עיריית ראשון לציון בחודשי הקיץבין היתר פועל בר רחוב במדרחוב רוטשילד במהלך השבוע המצטרף לחגיגיות של שוק לילה. ימי שלישי מוקדשים למסיבות הגן ב-19 גנים ציבוריים ברחבי העיר וכל זה עוד לפני שציינו את שוק האיכרים, יריד האומנים, ריקודים בבית העם, אירועי לילות אקטיביים ועוד.

צילום: אבי קקון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות