רמת גן

עתיד ירוק: האוטובוסים החשמליים מגיעים לרמת גן

זיהום אוויר מתחבורה מהווה את אחד האיומים הסביבתיים הגדולים ביותר. כניסתם של אוטובוסים חשמליים לשירות ברמת גן, עיר מרכזית במטרופולין גוש דן, יסייעו לטהר את האוויר ויתרמו לסביבה שקטה יותר וירוקה יותר. אלו מהווים נדבך חשוב במסגרת מדיניות כוללת שמובילה עיריית רמת-גן לשיפור איכות הסביבה.
ראש עיריית רמת גן מסר: "עיריית רמת גן מחויבת בראש ובראשונה לאיכות החיים של תושביה. כניסת האוטובוסים החשמליים של חברת דן לתחומי העיר היא חלק ממערך כוללני של קידום תחבורה ירוקה בעיר, הכוללת בין היתר תכנית סלילת שבילי אופניים בפריסה עירונית, תוספת נתיבי תחבורה ציבורית, שילוב מערכי אופניים שיתופיים ושירותים נוספים להטמעת ערכי הקיימות בעיר".
יו"ר חברת דן שמואל רפאלי ומנכ"ל דן עופר זילביגר הוסיף: "האוטובוסים החשמליים זה שלב חשוב במהפכה התחבורתית בגוש-דן. התחבורה הציבורית סומנה כפתרון הנכון על ידי משרד התחבורה, מקבלת רוח גבית חזקה מהשר, וביחד עם עיריית רמת-גן בשיתוף פעולה של שר התחבורה וחברת דן, יהיה כאן שינוי אמיתי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות