ראשון לציון

החל משנה הבאה: מלגת פר"ח תצמח לעשרת אלפים שקלים בשנה

אגף הפרט בעיריית ראשון לציון מקדם את פרויקט פר"ח זה שנים רבות. במסגרת התכנית חונכים סטודנטים תושבי העיר תלמידים בעלי קשיים בלימודים או קשיים אישיים, משפחתיים או חברתיים, בבתי ספר יסודיים.
מנהלת אגף הפרט במינהל החינוך, חמדה שרייבהנד, אמרה: "הסטודנטים בראשון לציון מגלים מעורבות חברתית יוצאת דופן. התחושה היא שהגמול האמיתי עבורם הוא הכרת התודה מצד הילדים להם סייעו, ליוו ועזרו". מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי בתוך שבע שנים נרשמה עלייה של 24.9% במספר מקבלי תואר ראשון מראשון לציון, מה שמציב את העיר במקום הראשון, מבין שמונה הערים הגדולות בישראל, בשיעור מקבלי תואר ראשון בקרב גילאי 20-44. מעל ל-2000 סטודנטים מראשון לציון מסיימים מדי שנה את לימודי התואר הראשון. בעיריית ראשון לציון מעודדים צעירים להשתלב במוסדות להשכלה גבוהה. מלבד מתן מלגות כמו פר"ח, קרן ראשון, בני ברית, כאן גרים ועוד, העירייה יזמה לפני כתשע שנים מתן הלוואות לסטודנטים לתואר ראשון, תושבי העיר, בתנאים נוחים למימון התואר או לכל מטרה אחרת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות