חינוך

בעקבות מחאת הסייעות בראשל"צ: הצעה לסדר- "להעלות את שכר הסייעות ל-6,676 שקל, המינימום שמגיע להן"

אוזן כותב במכתבו לגבי ההצעה הסדר: "הסייעות היקרות עוסקות בעבודת קודש בכל יום ועלינו מוטלת החובה והאחריות לספק להן את התנאים הטובים ביותר לכך הן מבחינת סביבת העבודה והן מבחינת תנאי העסקה".

בהצעה דורש אוזן, כי העירייה תגדיל את היקף המשרה של הסייעות ל- 100 אחוז, במקום 83 אחוז. מדובר בתוספת של עוד 17 אחוז, כלומר- שווה ל- 901 שקל אשר ישלימו את שכרן לשכר המינימום.

בנוסף, מתוך 5,300 שקל משכר מינימום, דורש אוזן כי ישולמו שעתיים נוספות ליום העבודה עבור ניקיון- מדובר בתוספת של 1,276 שקל. זאת ועוד, דורש אוזן תוספת עבורן בגין אחזקת רכב של עוד 500 שקל.

בסך הכל, במצטבר, התוספת הינה  בסך 2,676 שקל בנוסף ל-83 אחוז שהן מקבלות כיום, שזה 4,399 שקל ברוטו שלמעשה זה יגדיל משמעותית את שכרם של הסייעות לשכר 6,676 שקל ברוטו.

דורון אוזן מסביר: "המצב של הסייעות בעיר חייב להשתפר. לראשון לציון יש את הכלים ויש את הכסף – צריך רק תכנון נכון, סדר עדיפויות ובעיקר קשב לצרכים העולים מהשטח. הכי קל להשליך את הבעיה לפתחה של המדינה- אני כאן מציע פתרון אופרטיבי ברמה עירונית וכך אעשה בשיפור שכר העובדים בכל המערכת תוך אחריות ציבורית".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות