משפט

אלון קסטיאל נשלח לארבע שנים ותשעה חודשי מאסר על עבירות שביצע בארבע נשים. העונש הושג בהסדר טיעון. כמה מהנפגעות נסערות מההסדר

אלו הסעיפים בגינם הורשע קסטיאל ונשלח עתה לרצות מאסר בכלא:

ניסיון אונס – קסטיאל תקף צעירה שהכיר קודם לאחר שנפגשו במועדון בבעלותו. הוא הציע לה להצטרף לחדר אחורי לשתות אלכוהול, כשניסה לנשק אותה בכוח היא הדפה אותו ואמרה לו שיש לה חבר, אבל זה לא עצר אותו והוא פגע בה מינית באופן חמור.

במקרה אחר הוא ביצע מעשה מגונה בכוח, כאשר עם צעירה אחרת הלך לקנות אלכוהול בדרום תל אביב ואז שוב ניסה לנשק אותה בכח והיא סירבה. בהמשך במועדון היא חשה ברע והתעלפה בשירותים. הוא נכנס איתה למונית ולקח אותה הביתה ושם הפשיט אותה וביצע בה מעשה מגונה וגם ביום למחרת ביצע עוד מעשה מיני.

במקרה השלישי שוב חזר אותו סיפור. הוא נסע עם צעירה ברכב עם חבריה. כשחבריה יצאו מהרכב, הוא ניסה לנשק אותה בכח. כשהיא סרבה, הוא משך אותה אליו בכח תוך שהוא מבצע בה מעשה מגונה.

במקרה הרביעי הוא מואשם בהטרדה מינית, כשבזמן בילוי במועדון הוא הניח יד על גופה של אישה שלא בהסכמתה וחזר ועשה זאת למרות שהיא התעמתה אתו.

השופטים כתבו על קסטיאל בפסק דינם: "מדי פרק זמן במהלך השנים הוא שב וביצע עבירות מין, כשהוא עושה זאת כל פעם כלפי מתלוננת אחרת. הוא התעלם מרצונה, מכבודה ומזכותה על גופה, פולש לפרטיותה ופוגע במתלוננות באופן חמור עד חמור מאוד".

הסכם הטיעון שהושג מעורר סערה בקרב רבות מהמתלוננות, לאור העובדה שבעקבות ההסדר 10 תלונות נוספות שהוגשו נגד קסטיאל נמחקו מכתב התביעה ועקב העובדה שהופחתו סעיפי האינוס לניסיון אונס בלבד.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות