חדשות

הותר לפרסום: סמ"ר אביב לוי מפ"ת נהרג מירי צלפי חמאס. נפל שבועיים לפני יום הולדתו. החברים והמשפחה נפרדים: "הלב נשרף והדמעות לא מפסיקות לזלוג"

דודו של אביב, אח אביו, נועם לוי, כתב פוסט מרגש והספיד את אחיינו האבוב וכך כתב:

"אביב הוא הבן של אחי . הוא נולד כמעט לפני 20 שנה, בתור הנכד הראשון קראנו לו על שם אבי (אברהם ) וזכיתי לכבוד מאוד גדול והייתי הסנדק שלו . הייתי חייב לרשום משהו על ילד שנולד לתפקיד הבכור, תמיד דאג, שמר, לימד והדריך את האחים שלו ואת הבני דודים. ילד שתמיד השקיע ועשה את הדברים בצורה יסודית, מאז שהיה אלוף הקפווארה ועד למפקד בגבעתי, ממש לא רציתי לרשום דברים בנאליים, אבל אי אפשר לא לספר על ילד צנוע, חרוץ, שבאמת דאג ועזר ככל שיכל לכל הסביבה שלו, הילד הכי אהוב והכי נערץ במשפחה שלנו ..
בעוד כשבוע אמור היה לחגוג 20 ….
אתמול בצהריים במסגרת סיור בגבול הרצועה, צלף פלסטיני ירה כדור שחדר את אפוד המגן ופגע בליבו, אביב לא סתם נקרא ע"ש סבא אברהם הזכרת אותו בהמון דברים ברצינות, במנהיגות, בצניעות וביושר..

אהוב ליבנו, ומושא הערצתנו, לא ניתן לעכל או להבין את החיים בלעדיך
לנצח תישאר הנכד הבכור והגיבור שלנו, תמיד תהיה בליבנו. 
נעשה הכל לעזור לאבא ואמא והאחים שלך נקווה לחסדי שמיים שיעניקו להם את הכוחות להתמודד עם אובדן כזה גדול. תנוח על משכבך בשלום".

גם חברתו, שחר ארז כתבה פוסט מרגש ונפרדה מחברה האהוב:

"אהוב יקר שלי, לוחם שלי. לא נקלט לי מה שקורה מהרגע שהלכת לי. הלב נשרף והדמעות לא מפסיקות לזלוג. מי היה מאמין שתלך לי כל כך מהר. מסרבת להאמין שאתה לא כאן איתי יותר, מסרבת להאמין שלא אוכל לשמוע את הקול שלך שוב. אהוב שלי, תמיד אזכור אותך ותמיד תהיה בלבי. תשמור עליי ועל המשפחה המדהימה שלך שם למעלה. הגעגוע אליך חזק כל כך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות