ראשון לציון

נפתח חניון תת קרקעי חדש לתושבי האזור ברחוב בעולי הגרדום

החניון החדש, שיופעל על ידי אגף החנייה בחברה לביטחון, הינו ברמה גבוהה מאד וכולל מערכת ממוחשבת בלעדית בארץ שיודעת לזהות מורשי חנייה ולאפשר את כניסתם לחניון. כמו כן, בחניון יותקנו מצלמות אבטחה ותהיה בו מעלית שתאפשר יציאה ישירות לרחוב.
מצוקת החנייה במרכז העיר היא סוגיה ידועה אותה מנסים לפתור בעיריית ראשון לציון. על אותם גבולות גזרה קיימים בלב הוותיק של העיר, מתווספות יחידות דיור נוספות במסגרת פרויקטים של תמ"א 38, דבר המוביל להוספת כלי רכב פרטיים בשכונה.
בעיריית ראשון לציון בחנו מספר פתרונות, חלקם יצירתיים, כאשר אחד מהם הוא הקמת חניונים תת קרקעיים מתחת למבני ציבור קיימים. מדובר אפוא בפתרון יקר מאוד אולם היחיד שיכול לתת מענה בדמות עשרות מקומות חנייה בשטח נתון.
החניון התת קרקעי בגימנסיה הריאלית, שהכניסה אליו מרחוב הורוביץ, משמש הן את צוות בית הספר והן את תושבי האזור, בו יכולים התושבים לחנות בין השעות 17:00 בערב ל 7 בבוקר בעלות סמלית של חמישה שקלים. בעתיד הקרוב צפוי להיפתח חניון נוסף תחת בית הספר חביב ובו 80 מקומות חנייה בשלב הראשון ולאחר מכן יוכשרו 70 מוקמות חנייה נוספים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות