רמת גן

בית צבי ומועדון רעות מציגים: כולנו שווים

המופע "שמור לך חלום קטן", משלב שירים העוסקים בחלומות ובתקווה לעתיד טוב יותר. בין השירים השזורים במופע: "נולדתי לשלום", "לו יהי", "אלוהים שלי", "יהיה טוב", "ואולי לא היו הדברים מעולם", "בשמלה אדומה", "הלוואי", "לעוף", "עולם חדש", "חלום חלמתי" ועוד.
זוהי השנה השנייה בה בית צבי ומועדון רעות מאחדים כוחות. בשנה שעברה עלה המופע "זיכרונות", שנחל הצלחה רבה והוצג מספר פעמים ברחבי העיר. העבודה על המופע המוזיקלי האחרון החלה באוקטובר 2017, בסדרת אודישנים שעברו תלמידי בית צבי וחברי מועדון רעות. לאחר שנבחרה הקבוצה, החלו חזרות קבועות בימי רביעי, בהנחייתו של הבמאי צביקי לוין והמנהל המוזיקלי אפי שושני.
במהלך העבודה המשותפת נוצרה קירבה ותחושה משפחתית בקרב שתי הקבוצות, שהתגאו להשתתף בפרויקט יחיד מסוגו. בכך העניקה התכנית ערך מוסף לכל המשתתפים – חברי מועדון רעות חוו חוויה מעצימה של "שווים בין שווים", בעוד שהסטודנטים התוודעו אליהם ונפתחו לקבל את האחר.
ראש עיריית רמת גן מסר: "רמת גן היא עיר המאמצת אל קרבה אנשים עם צרכים מיוחדים ושמחה להוות בית עבורם. שילובם של אנשים עם מוגבלויות בקהילה הם חוט שני המלווה אותנו לאורך כל הרצף הטיפולי בהם, מגיל לידה עד זקנה. שיתוף הפעולה עם בית צבי מהווה הוכחה נוספת שזו הדרך הנכונה לצעוד בה".
דוד בנימין, מנכ"ל בית צבי הוסיף: "מדובר באירוע שיא של אחד מהפרויקטים המשמעותיים שמקיימים תלמידי בית צבי בשיתוף הקהילה ברמת-גן. אנו רואים בתיאטרון מקור להעצמה הדדית הן לתלמידי בית הספר כשחקנים לעתיד, הן לאוכלוסיות אגפי החינוך והרווחה בעיר ובעיקר לחברה חזקה ותומכת יותר לכולנו".
גלית אוחיון, מנהלת מחלקת נכויות באגף לשירותים חברתיים סיכמה: "השילוב של חברי מועדון רעות ותלמידי בית צבי יצר חיבורים משמעותיים ומרגשים, אשר אפשרו לשני הצדדים להיפתח ולקבל את האחר. לתהליך זה יש תרומה הדדית של העצמה וחשיפה, שבשיאו מועלה מופע ייחודי אשר מציג את האיכויות והעוצמה של שיתוף פעולה זה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות